FAQ

Bieden jullie een annuleringsdekking aan?

Ja, u kunt een annuleringsdekking bij iedere boeking toevoegen. Deze verzekering dekt de volledige kosten als u niet in de gelegenheid bent te gaan vanwege een ongeluk of ziekte van u, een medereiziger of directe familie. Voor een geldige annulering, bezondigen wij een medisch attest. Een annuleringsdekking kan niet meer naderhand toegevoegd worden. Meer informatie is opgenomen in de winkelwagen onder annuleringsdekking.

Zijn er kortingen voor kinderen, senioren of studenten?

Helaas bieden wij geen kortingen aan voor studenten, maar in enkele gevallen zijn er special prijzen voor kinderen en senioren. Als er speciale prijzen bischikbaar zijn, staat dit duidelijk aangegeven. Klik op de gewenste datum en ga verder om de verschillende aanbiedingen te zien. Controleer de leeftijden van de kindertickets vooraf, omdat dit per ticket kan verschillen.

Wat betekent het dat de tour begint bij mijn hotel?

Wees erop attent dat bij sommige evenementen en tours je opgehaald zult worden bij jouw hotel. Deze service is inbegrepen in de prijs als het hotel in het centrum van de stad ligt. Je wordt verwacht 15 minuten voor vertrek klaar te staan in de hotel lobby.

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Jouw e-tickets worden kort nadat jouw bestelling is bevestigd en betaling is voltooid opgestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. Wees erop attent dat voor sommige bestelling een handmatig gegenereerd bestellingsnummer op de e-tickets vermeld moet staan. Hierdoor kan het langer, tot 48 uur, duren voordat de e-tickets worden verstuurd.

Waarom zijn mijn tickets op aanvraag?

Normaal gesproken worden tickets direct bevestigd zodra de boeking is voltooid, maar in enkele gevallen wachten wij nog voor meer informatie van de locale agenten. Dit zijn boekingen die wij noemen als tickets "op aanvraag", omdat wij in dit geval nog wachten op informatie voordat wij u de tickets kunnen toesturen. Of uw tickets op aanvraag zijn ziet u meteen na uw boeking. Normaal gesproken duurt het niet langer dan 48 uur om uw boeking te bevestigen. Tijdens het weekend of vakanties kan dit langer duren. Zodra uw boeking is bevestigd vanuit onze locale agenten, krijgt u de tickets toegestuurd naar het opgegeven e-mail adres. Als het niet mogelijk is de tickets te bevestigen, zullen wij het gereserveerde bedrag op uw creditcard intrekken.

Kan ik contact opnemen met het Ticmate team?

Ja natuurlijk! Stuur ons een mailtje naar helpdesk@ticmate.com of vind ons telefoonnummer onder "contact". Onze bevestigingen worden verstuurd vanuit een "no-reply" e-mail adres waar u niet op kunt antwoorden. Wij helpen u graag verder met iedere vraag die u maar heeft. Onze openingstijden zijn van 8:00 tot 17:00 centraal Europese tijd van maandag t/m vrijdag (maar dringende vragen worden soms ook in het weekend opgelost).

Nederlands
TicketsDubai.nl


In winkelwagen